Utställare: Tredje Ögat Jennie Torebo

Nu har det blivit dags för Tredje Ögat Jennie Torebo att berätta lite om vad hon ska ställa ut på mässan.
 
 
 
Hej finingar!
Jag är inte en av grundarna till mässan, men jag har varit med nästan från start och utvecklat och hjälpt till med allt under mässans framfart. 
 
Mitt namn är Jennie Torebo och jag började min resa för cirka 5 år sedan. Det var min mormor som väckte mitt intresse och jag har alltid trott på det "övernaturliga".
 
Bakom mig har jag en medial utvecklingskurs med personlig utveckling, änglakurs och ännu en medial utvecklingskurs. 
 
Jag vill dela med mig om vetskapen om att ingenting är omöjligt till mina klienter. 
 
Mitt utbud: 
Änglahealing
Änglabudskap
Medial vägledning
Budskap från andevärlden 
Tarot 
Vid en sittning får man medial vägledning, änglahealing och budskap från andevärlden. 
 
När ni möter mig på mässan kommer det finnas tillgängligt att boka sittningar, prova på änglahealing (begränsat antal, så ni kan boka redan nu om ni vill), dra lite vägledningskort och få veta mer om mig. 
 
Jag finns även på Facebook (Tredje Ögat Jennie Torebo + diskussionsgruppen Tredje Ögat). 
 
Välkomna! 


Ljusa kramar,
Jennie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0