Utställare: Maris Kök

I följtetången om alla utställare, så har vi kommit till Maris Kök som ligger mitt i Ljungby City. Hon kommer befinna sig på mässan både som utställare och som föreläsare. Det är Mari som avrundar mässans föreläsningar från 14:20 - 15:00. 
 
 
Jag kommer att prata om hur du tar komandot över din vikt med husmanskost och tallriksmodellen. Du utgår från det du äter idag men gör små livsstilsförändringar i form av att byta det söta mot fiber och vatten i vardagen. Du kan fortfarande äta allt men inte alltid. Jag förklarar hur blodsockret styr oss och vad som händer i kroppen och hur du själv tar över kontrollen igen. Jag pratar sötsug och varför man vräker i sig allt framför tv på kvällen när det gått så bra innan på dagen! Dessa livsstilsförändringar fungerar oavsett om du vill gå upp ner i vikt eller förbli viktstabil. Jag pratar propotioner och kalorier, lär ut hur du väljer vad du vill äta och tar bort det dåliga samvetet och alla dessa "inte"
 
Jag kommer även ha cafét för dagen med ett bra utbud. 
Med vänlig hälsning, Mari 
 
Hemsida
Facebook
(klicka för att komma dit)
 
Bild från www.mariskok.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0