Utställare: Lillan Papp - Forever Living Products

Nu kommer vi starta ett förletång av inlägg med lite fakta kring alla utställare, så att ni kan bli mer nyfikna på att träffa dem på den stora mäss-dagen. 
 
Först ut är Lillan Papp som både kommer vara utställare och föreläsare under dagen
 
Lillan Papp Forever Living Products
 
För tre år sen förändardes mitt liv!
 
Jag kom i kontakt med Forevers affärsmöjlighet, då jag redan använt produkterna under längre tid.
Steget va inte svårt att ta för att få hjälpa andra till att må lika bra som jag.
 
Jobbar för människor, men även djur då jag sett ett mycket gott resultat även på dem.
 
Aloe Vera är känt sedan tusentals år, och många har kommit i kontakt med den kanske på sin solresa, och sett vad den gör på solbränd hud t.ex.
 
Under min föreläsning kommer jag berätta vad Aloe Vera är, var den växer och vilka egenskaper den har för oss människor på in och utsidan.
 
Jag kommer även finnas med som utställare där du kan komma och få lära känna produkterna lite mer.
 
Tips och råd samt smaka, lukta, och känna.
 
Är Du nyfiken att få veta mer, kom och lyssna på min föreläsning kl.12.00
 
Välkomna!
 
 
 
Vi hörs!  
Kramar <3 Lillan
Oberoende återförsäljare
Forever Living Products
0708-510352
0372-70167
www.myaloevera.se/lillansaloevera
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0