Utställare: Kristina Bergman

Dags för den elfte utställaren på mässan!
 
 
 Hej på er!

Jag heter Kristina Bergman. Mitt företag, Hälsokällan i Ljungby startade jag för ganska exakt 6 år sedan.
Mitt intresse för alternativa behandlingar har alltid funnits. 
 
Det hela började med att  jag tillverkade lite salvor och hudvårdsprodukter som jag sålde till vänner och bekanta. 
Vid samma tid så gick jag en utbildning i Horstmanntekniken. En teknik som är väldigt effektiv tex vid axelstelhet, 
ländryggsproblem, ischias mm. Därefter startades Hälsokällan i Ljungby.
 
På mässan kommer det att finnas möjlighet att få prova-på behandling utav Horstmanntekniken och Ansiktslyfts-
massage för 200:-
 
Jag säljer även egentillverkade produkter mm.
 
Läs mer om mina behandlingar på www.halsokallaniljungby.se
 
                                                              Vi ses på lördag!
                                                                      Kristina
 
Bild från Kristinas hemsida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0