Utställare: Holistika Adriana Konya

Här kommer vår tionde utställare på mässan :)
 
Mitt namn är Adriana Konya och jag driver Holistika på Storgatan 25A i Ljungby.
Jag har hittat vägen till bättre hälsa och välmående och vill gärna att fler vågar göra detta. Vad ska till för att jag ska kunna hjälpa dig med inspiration,vägledning, behandlingar, kosttillskott, kurser....? Även om du inte har symptom så är det klokt att förebygga dem och det är inte så dumt att må bättre än bäst. Hur skulle det vara om vi skulle ta emot ALLT i livet med mycket lätthet, glädje och härlighet?Läs mer på hemsidan www.holistika.se
 
 
Mässerbjudanden:
 
♥  25% rabatt på inbokade behandlingar under mars och april
 
 Anmäl dig till en av Access Bars kurserna under våren och få 10% rabatt på kursavgiften
 
 Under dagen kommer jag att ge prova på behandlingar för 150 kr / 20 min (access bars, ansiktszonterapi, fotzonterapi, ryggmassage) och öronakupunktur med långtidsnålar för 50 kr ; du kan redan nu boka in dig på dessa prova på behandlingar genom att skicka ett mail till [email protected] med namn, telefonnummer, önskad behandlingsform och tid (följande tider finns: 10:00, 10:30, 11:00, 11:30, 12:30, 13:00, 13:30, 14:00, 14:30)
 
 ♥ Mässpriser på produkter och kostillskott som gör skillnad som t.ex. tandkräm utan fluor och SLS, deodorant utan aluminium, askorbat (C-vitamin som är snäll mot magen), kolloidalt silver, MSM, alger.
 
Hoppas vi ses på hälsomässan!

Don't worry, be healthy!
Adriana Konya
0046-(0)70 55 87 109
www.holistika.se
www.herbashop.se/adko
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0