Utställare: Eva på Klinik Leva

Så var det dags för Eva på Klinik Leva att berätta lite om sitt här i bloggen.
 
Jag heter Eva Karlsson och driver Klinik Leva i Ljungby sedan 11 år tillbaka.
Jag arbetar som Biopat. Till mej kommer man om man på något sätt har besvär med sin hälsa.
Det kan vara huvudvärk, magproblem, PMS, hudproblem, klimakteriebesvär med mera.
Den klientbild som är mycket vanlig är ex en kvinna som söker för trötthet, deppighet, värk, oro, sömnproblem och kanske fler symtom än dessa.
På varje person gör jag en undersökning för att hitta var obalanserna sitter, man ser ofta både fysiska och
emotionella orsaker bakom. På en person kan det vara Kiselbrist, C-vitaminbrist, obalans på Leverfas 2 avgiftning och en överbelastning på mjälten. Utifrån detta skräddarsys ett behandlingsprogram.
 
På mässan kommer jag att erbjuda några stycken vitamin och mineraltester (300:-) jag lägger ut en lista och först till kvarn gäller.
Jag kommer också att sälja örter för våra vanligaste hälsobesvär.Kom och rådfråga så hjälper jag dig.
Läs mer om mina behandlingar på www.klinikleva.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0