Utställare: Änglalyckan Caroline

Så var det dags för en av våra arrangörer av mässan att berätta om sig. 
 

Här kommer lite om mig.

Jag heter Caroline och har Änglalyckan och är en av grundarna till mässan.

Jag är certifierat medium och certifierad djurkommunikatör.

Jag jobbar med att förmedla budskap från andevärlden, änglar, guider, ditt husdjur eller ett avlidet husdjur osv. Ingenting är omöjligt i min värld.

När jag jobbar som medium så använder jag den teknik som gynnar klienten bäst och jag delar inte upp saker utan bokar man en sittning hos mig så kan den innefatta allt från direkt kanalisering från en avliden närstående till tarot eller budskap från änglarna.

Jag utför även platsrensning, så är ditt hus lite oroligt kan jag komma och hjälpa dessa vilsna själar hem.

Healing är också något jag utför och som med en sittning så använder jag de energier som gynnar klienten bäst, inget förutbestämt schema eller energiflöde utan jag läser av klienten och använder den/de bästa energierna.

Djurkommunikation och healing av djur är något som ligger mig varmt om hjärtat. Jag förmedlar då budskap från djuret till dess ägare och låter ägaren ställa frågor till sitt älskade djur.

Allt jag gör kan jag även göra på distans.

Jag kommer ha kurser inom tarot och kanalisering framöver och kommer marknadsföra detta på mässan.

www.anglalyckanjch.n.nu

Änglalyckan finns även på facebook som grupp och som egen sida

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0